لوله استیل استفاده شده در نرده استیل قسمت 2

لوله استیل استفاده شده در نرده استیل قسمت 2

لوله استیل استفاده شده در نرده استیل قسمت 2

نویسنده: روابط عمومی/دوشنبه, 19 اسفند,1398/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
5.0
 
آلیاژ هایی که برای ساخت لوله استیل نرده به کار می رود دو نوع لوله استیل نرده ۲۰۱ و لوله استیل نرده ۳۰۴ می باشد که کاربرد های مختلفی در مکان ها و فضاهای مختلفی دارند. لوله استیل نرده ۳۰۴ بهترین نوع الیاژ برای ساخت لوله استیل نرده است.

زیرا به دلیل وجود ۸ درصد نیکل و ۱۸ درصد کروم، خواص ضد خوردگی و ضد زنگ عالی در برابر محیط های مرطوب و اکسیداسیون از خود نشان می دهد. قیمت لوله استیل نرده ۳۰۴ نسبت به انواع مشابه بالاتر می باشد. در محیط های مرطوب و فضاهای باز و در معرض تابش نور خورشید بهتر است از لوله استیل نرده ۳۰۴ استفاده کنید زیرا نوع لوله استیل نرده ۲۰۱ در این محیط های خیلی زود زنگ می زند و کیفیت و قابلیت های اولیه خود را از دست می دهد.

لوله استیل نرده ۲۰۱ از سری آلیاژ های گروه ۲۰۰ می باشد که از پر مصرف ترین نوع لوله استیل نرده در دکوراتیو و دکوراسیون منزلو محیط کار است. لوله استیل نرده ۲۰۱ به دلیل قیمت خوب، همچنین مقاومت به خوردگی متوسط و کیفیت ظاهری مناسب به مقدار زیادی در زمینه دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. از لوله استیل نرده ۲۰۱ بیشتر در محیط های داخلی و در کاربردها با مقدار فشار کمتر استفاده می شود. زیرا لوله استیل نرده ۲۰۱ در محیط های مرطوب و در معرض نور خورشید مقاومت بالایی ندارد و خیلی زود پوسیده و زنگ زده می شود.


 

تعداد نمایش ها (580)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی