افزایش 60 درصدی صادرات فولادسازان بزرگ کشور

افزایش 60 درصدی صادرات فولادسازان بزرگ کشور

افزایش 60 درصدی صادرات فولادسازان بزرگ کشور

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 10 اسفند,1398/دسته ها: اخبار مرتبط

رتبه این مطلب:
بدون رتبه

 

 
مجموع صادرات شش ماهه شرکت های بزرگ با رشد 3 درصدی، به 3 میلیون و 489 هزار تن شده رسیده است. کارخانه فولاد مبارکه در شهریور ماه امسال با 160 درصد، به همراه آلیاژی ایران با 168 درصد و فولاد خراسان با 131 درصد رشد، بیشترین میزان صادرات را داشته اند، همچنین وضعیت فولاد خوزستان نیز 30درصد رشد داشته است.
بیشترین حجم از صادرات در نیمه اول سال 98 به فولاد خوزستان اختصاص دارد. گرچه افت 16 درصدی را تجربه کرده، اما با وجود تحریم ها از یک میلیون تن فراتر رفته است. فولاد مبارکه بعد از فولاد خوزستان، با رشد 13 درصدی 753 هزار تن صادرات داشته است و ذوب آهن بدون تغییر 567 هزار تنی شد.
فولاد کاوه جنوب با احتساب آهن اسفنجی 460 هزار تن صادرات داشته، که این شرکت هم نیز رشد صادرات را شاهد بوده است. صادرات بلوم فولاد خراسان هم رشد بسیار کمی داشته و به 127 هزار تن رسیده، اما صادرات میلگرد آن افت چشمگیر 90 درصدی داشته و 4.5 هزار تن شده است.

با توجه به محدودیت‌های ارزی و تغییرات لحظه‌ای قیمت در بازار فولاد و آهن آلات، لطفاً جهت اطلاع از تغییرات به‌روز انواع محصولات از جمله ورق استنلس استیل، ورق روغنی، پروفیل مبلی، هاش و انواع محصولات فولادی و غیر فولادی بر روی هر یک از آن‌ها کلیک کرده و یا از قسمت بالای صفحه، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره و خرید هریک از محصولات، با کارشناسان ما در تماس باشید.


 

تعداد نمایش ها (676)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی