لوله استیل طلائی چیست؟

لوله استیل طلائی چیست؟

لوله استیل طلائی چیست؟

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 23 آذر,1398/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
2.1

لوله استیل طلایی جنس و الیاژ مشابه با لوله استیل نقره ای دارد با این تفاوت که رنگ ان طلایی و بسیار زیبا است. لوله استیل طلایی رنگ بسیار ثابتی دارد و با ضرفه و خراش زنگ آن خراب نمی شود همچنین رنگ لوله استیل طلایی با گذر زمان عوض نمی شود و مثل روز اول باقی می ماند. لوله استیل طلایی از نواع ورق های استیل می باشد و مانند دیگر ورق های استیل ضد زنگ است. قیمت لوله استیل طلایی به علت نوسانات بازار به صورت روزانه تغییر می کند. رنگ زیبای لوله استیل طلایی سبب توجه ویژه افراد به این محصول شده است.

لوله استیل طلایی به دلیل رنگ و پرداختی که روی ان انجام گرفته است قیمت بالاتری نسبت به لوله استیل نقره ای دارد. به دلیل رنگ خاص لوله استیل طلایی بیشتر در صنایع دکوراتیو و زیبا سازی منزل و محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در اسانسور ها به عنوان دستگیره از لوله استیل طلایی استفاده می کنند که زیبایی خیره کننده ای به محیط آسانسور می بخشد. انواع مختلف دیگر لوله استیل نیز به تازگی وارد بازار شده است ولی به دلیل محدودیت و کم بودن زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین نوع لوله استیل نوع لوله استیل طلایی و نقره ای می باشد زیرا در بازار به اندازه کافی و بودن هیچ محدودیتی موجود است. همچنین یراق نرده استیل هم رنگ لوله استیل طلایی نیز در بازار به راحتی پیدا و خریداری می شود. لوله استیل طلایی در اندازه ها و قطر های مختلف تولید و بر اساس ضخامت و قطر در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله استیل طلایی در قطر های ۲۵، ۱۶، ۳۸ و ۵۱ برای کارهای دکوراتیو بیشتر تولید می شود. از لوله استیل طلایی در صنایع پتروشیمی و … کمتر استفاده می شود و لوله استیل نقره ای که در این صنایع کاربرد دارد در قطر ها و ضخامت های بالاتر نیز تولید و بسته به کاری که باید انجام دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله استیل طلایی در دو جنس لوله استیل طلایی ۳۰۴ و لوله استیل طلایی ۲۰۱ تولید می شوندکه از لوله استیل طلایی ۳۰۴ برای فضاهای باز و جاهای مرطوب استفاده می کنند و لوله استیل طلایی ۲۰۱ برای فضاهای داخلی و موارد دکوراتیو کاربرد دارد. از لوله استیل طلایی برای کارهای تزئینی، ساخت نرده استیل طلایی ، ساخت قفسه، ساخت نرده استیل راه پله ، نرده استیل تراس ، ساخت حفاظ استیل ، ساخت نرده استیل پنجره و … استفاده می شود.

تعداد نمایش ها (2786)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی