بررسی لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏

بررسی لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏

بررسی لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏

نویسنده: روابط عمومی/یکشنبه, 22 دی,1398/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
5.0

لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ نوعی فولاد توخالی و طویل است که بطور گسترده در خطوط انتقال نقت و مشتقات آن، صنایع ‏شیمیایی، پزشکی، مواد غذایی، ابزار مکانیکی و غیره استفاده می‌شود.

لوله استیل 316
بررسی لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏
در ساختارهای مکانیکی که از لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ استفاده ‏می‌شود در زمانی که قدرت خمش و پیچشی یکسانی بر این لوله استیل نسبت به محصولات مشابه نشان داده می‌شود می‌توان متوجه شد که به نسبت دارای وزن کمتری است که این ویژگی لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ سبب استفاده مدام از آن در ‏مونتاژ انواع ساختارهای مکانیکی شده است.

لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ با داشتن چنین ویژگی‌هایی در ساخت اسلحه، بشکه‌ها و پوستههای خاص ‏زیاد استفاده می‌شود. (‏ASTM 316L (00Cr17Ni14Mo2 یک لوله استیل با کربن کمتر نسبت به لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ ‏است و ‌‎۳۱۶L‌‏ عملکرد به مراتب بهتری دارد که سبب محبوبیت این محصول در صنایع کشتی سازی، صنایع شیمیایی، ‏کود و … به عنوان یک لوله مقاوم شده است.

حداکثر کربن لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏ ، ۰.۳ است که می‌تواند بدون ‏خوردگی و آسیب براحتی جوشکاری شود. باید تاکید کرد که مقاومت در برابر خوردگی لوله استیل حمل گرمایی بالایی ‏دارد و یک لوله سخت کار برای راه حل‌های غیر مغناطیسی است.‏

اطلاعات لوله استیل ‌‎۳۱۶L‌‏

قطر بیرونی: ۱۰-۶۰۰ میلیمتر
ضخامت: ۰٫۳-۱۰۰‏mm
طول: ۶ متر و یا سفارشی متناسب با درخواست مشتری
تلرانس

الف)قطر بیرونی: +/- ۰٫۲‏mm
ب) ضخامت: +/- ۰٫۰۲‏mm
ج) طول: +/- ۵ میلی متر
 

تعداد نمایش ها (2021)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی