لوله استیل 316

لوله استیل 316

لوله استیل 316

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 17 دی,1398/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
5.0

انواع لوله استیل در ایران برای مصارف مختلف مانند صنعت پتروشیمی ، صنایع غذایی ، صنایع داروویی ، دکوراتیو ، انتقال سیالات خورنده مانند آب دریا و غیره بکار میرود که بر حسب حجم واردات به به کشورهای ۱- چین ۲- تایوان ۳- هند ۴- اروپا ۵- ژاپن ۶- کره جنوبی و دیگر کشورهای جهان تعلق میگیرد.

اولین شرایطی که برای لوله های استیل باید در نظر گرفته شوند و بسیار مهم میباشد نوع آلیاژ آن میباشد (لوله استیل ۳۰۴ ، لوله استیل ۳۱۶ و در کل لوله استیل نگیر یا لوله استیل بگیر) که در قیمت و میزان خوردگی و تحمل حرارت تاثیر بسزایی دارد. گروه ۳۰۰ که شامل لوله استیل ۳۲۱ و اکثر لوله استیل نسوز میباشد و آلیاژ ۳۰۴ و ۳۱۶ اصلی ترین گرید های آن هستند.

و نوع بگیر که گرید ۴۱۰ ، استیل ۴۲۰ و استیل ۴۳۰ از پرمصرف ترین گرید های آن میباشند. مورد دوم سایز و ضخامت لوله استیل میباشد که یکی از عوامل تعیین کننده قیمت لوله استیل ۳۱۶ میباشد، به این گونه که برخی از اجناس نامرغوب چینی در انواع لوله استیل از سایز استاندارد لوله استیل که حتی روی خود لوله هک شده است نیز سبکتر میباشد، مورد سوم برند لوله میباشد که باید بدون توجه به کشور سازنده در نظر گرفته شود.

چراکه گاها لوله های ساخت چین ولی تحت وندور لیست شرکت های معتبر داخلی و خارجی هستند که از لحاظ کیفیت با انواع تایوانی و اروپایی برابری میکنند ولی از لحاظ قیمت لوله استیل ۳۱۶ مقرون به صرفه تر میباشند.
 

تعداد نمایش ها (2124)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی