لوله استیل 304

لوله استیل 304

لوله استیل 304

نویسنده: روابط عمومی/دوشنبه, 16 دی,1398/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
بدون رتبه



لوله استیل ۳۰۴ یکی از پرکاربردترین نوع لوله استیل است که کارایی زیادی دارد. آلیاژهای مختلفی در ساخت لوله استیل ۳۰۴ به کار می‌رود؛ از جمله کربن که به مقدار ۲% در لوله استیل ۳۰۴ موجود است.

کربن در لوله استیل مقاومت ایجاد می‌کند. ماده دیگری که در لوله استیل ۳۰۴ به کار می‌رود، کروم است که به آهن خاصیت استیل می‌بخشد و آن را انعطاف‌پذیر می‌سازد. نیکل و منیزیم نیز در لوله استیل ۳۰۴ وجود دارد. نیکل از زنگ‌زدگی استیل جلوگیری می‌کند. مقدار نیکل استفاده‌شده در لوله استیل حدود ۱۸% است.

لوله استیل ۳۰۴ به‌هیچ‌عنوان زنگ نمی‌زند و همین امر باعث شده است نسبت به نوع لوله استیل ۲۰۱ کاربرد بیشتری داشته باشد. خاصیت ضد زنگ بودن لوله استیل ۳۰۴ باعث شده است تا گزینه خوبی برای ساخت حفاظ و نرده استیل خارجی و فضاهای باز و مکان‌های مرطوب باشد. در ساخت نرده استیل استخر و پله استخری و در ساختمان‌های مجاور دریا و شهرهای مرطوب، حتما باید از لوله استیل ۳۰۴ استفاده کرد. دوام لوله استیل ۳۰۴ بسیار بالا است و در برابر فشار نیز مقاومت زیادی دارد. لوله استیل ۳۰۴ به‌هیچ‌عنوان تغییر شکل نمی‌دهد و با گذشت زمان رنگ براقش تغییر نمی‌کند.

لوله استیل ۳۰۴ در برابر حرارت یا انجماد بسیار مقاوم است. لوله استیل ۳۰۴ در قطرها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. در جدول زیر انواع قطرها و ضخامت ها را مشاهده می‌کنید.


تعداد نمایش ها (1626)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی