قیمت میلگرد استیل304

قیمت میلگرد استیل304

قیمت میلگرد استیل304

نویسنده: content/پنجشنبه, 20 شهریور,1399/دسته ها: میلگرد استیل

رتبه این مطلب:
بدون رتبه

انواع میلگرد استیل

  1. استیل L304 که برای دستگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. استیل L316 ، این نوع برای مواردی مورد مصرف قرار می گیرد که تماس و درگیری آن با اسید زیاد باشد.
  3. استیل 321 ، از آن برای دستگاه بخار و آب جوش 100 درجه سانتی گراد استفاده می کنند.
  4. استیل s310 ، برای وسایل یا کارگاه هایی است که با شعله مستقیم و حرارتی تا 1200 درجه سانتی گراد در ارتباطند ، به کار می رود.
  5. استیل 310 که مصرف آن برای حرارت های بالا و مستقیم است. اگر شعله مستقیم و تا حرارت 1600 درجه باشد از این استیل استفاده می شود.
  6. استیل 420 در قطعات کشاورزی و پمپ آب مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار ایران تمامی این محصولات موجود است و مشکلی در خرید آن وجود ندارد. میلگردها در 4 دسته از جمله بگیر ، نگیر ، نسوز ، آلیاژی تقسیم بندی می شوند. در هریک از این گروه بندی ها نیز تنوع زیادی وجود دارد.




قیمت میلگرد استیل 310




قیمت میلگرد استیل 316




قیمت میلگرد استیل 321




میلگرد استیل چیست؟

یکی از محصولات پر کاربرد و متنوع در صنعت ساخت و ساز میلگرد است که در ایران مصرف کنندگان بسیاری دارد. این محصول تنوع زیادی دارد اما یکی از نوع های خاص آن میلگرد استیل می باشد که کاربرد آن مانند میلگرد ساختمانی نیست. این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به میلگرد ساختمانی دارد و تولید آن در کارگاه ها زیاد است اما از نظر جنس و کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند. این کالا از استیل ساخته می شود و کاربردهای آن فراتر از ساخت و ساز است و در صنعت و وسایل روزمره نیز به کار می رود. همان طور که می دانید استیل ، آلیاژی از آهن است که کربن آن از 2 درصد کمتر می باشد و سختی و انعطاف پذیری آن به میزان کربن و سایر عناصر آن می باشد. در استیل علاوه بر کربن ، کروم ، نیکل و مولیبدن نیز موجود است که باعث خاصیت هایی مانند ضد زنگ و جذب آهنربا می شود.

میلگرد استیل بگیر و میلگرد استیل نگیر

استیل بگیر به محصولی گفته می شود که دارای خاصیت آهن ربایی باشد و با آهنربا جذب شود. استیل های سری 400 از این نوع هستند. این محصول دارای کروم است و به همین خاطر خاصیت مغناطیسی دارد. خاصیت مغناطیسی باعث می شود که اصطحکاک زیادی در این محصول به وجود آید و امکان ساییده شدن نیز وجود دارد.

میلگرد استیل نگیر نوع دیگری است که به خاطر عدم جذب و گیرایی در مقابل آهن ربا به آن نگیر می گویند. استیل نگیر شامل سری 314 ، 316 ، 201 است.

کاربرد میلگرد استیل

از این محصول در موارد متعددی مانند ماشین اجزا ،کارد و چنگال ، لوازم جراحی ، تیغه های توربین بخار ، لوازم ورزشی ، ابزار آلات و … استفاده می کنند.

مزایای استفاده از میلگرد استیل

  • این محصول در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و تا دمای 200 درجه سانتی گراد به خوردگی مقاوم است.
  • جوش پذیری خوبی دارد ، ولی باید 6 تا 8 ساعت بعد از جوش دادن در دمای بین 700 تا 750 درجه سانتی گراد آنیل شود و بعد از آن سر کردن هوایی انجام شود.

تعداد نمایش ها (534)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی