قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

نویسنده: content/شنبه, 08 شهریور,1399/دسته ها: ورق استیل

رتبه این مطلب:
بدون رتبه

ورق های استنلس استیل یا ورق های ضد زنگ در بازار اصطلاحا ورق استیل نامیده می شوند. این ورق ها حاوی درصدی فلز کروم بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. درصد کروم موجود در این محصولات به کاربرد ورق بستگی داشته و از 50-10 درصد می باشند. علاوه بر عنصر کروم، عناصری اعم از آلومینیوم، سیلیسیم و تیتانیوم نیز در ورق استیل موجود می باشد.
این محصولات به دو صورت ورق استیل نگیر (سری 300) و ورق استیل بگیر (سری 400) در بازار موجود می باشد. ورق های استیل نگیر خاصیت مغناطیسی نداشته و حاوی عناصر آهن، کروم، نیکل و کربن بوده و استیل های بگیر خاصیت مغناطیسی داشته و درصد کربنی متفاوت نسبت به ورق استیل نگیر دارند. این محصولات در انواع مختلف دارای کاربردهای متفاوتی نیز می باشند.

ورق استیل 304



ورق استیل 316



برای مثال ورق استیل نگیر 304 دارای کاربردهای صنعتی بوده و ورق 316 در صنایع غذایی، پزشکی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرند. در سری 400 نیز ورق های 410 مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش داشته و ورق های 420 کاربرد زیادی در لوازم آشپزخانه دارند. در ساخت بدنه هواپیما، کامیون و لوازم الکتریکی نیز از ورق استیل 430 استفاده می گردد.
در هنگام خرید ورق استیل دقت به مقاومت به خوردگی؛ خواص مکانیکی و حرارتی محصول ضروری می باشد. لازم به ذکر است ورق های استیل در دماهای بالا تا هزار درجه سانتی گراد و دماهای پایین تا منفی 200 درجه سانتی گراد مقاومت خوبی نشان داده و به راحتی قابل استفاده می باشند. این محصولات براساس استاندارد بین المللی ASTM تولید گشته و از ضخامت 0.4 تا 20 میلی متر و ابعاد مختلف در بازار مصرف موجود است.

تعداد نمایش ها (711)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی