کاربرد لوله های استیل بدون درز

کاربرد لوله های استیل بدون درز

کاربرد لوله های استیل بدون درز

نویسنده: روابط عمومی/یکشنبه, 11 خرداد,1399/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
5.0
کاربرد لوله های استیل بدون درز با توجه به انواع آن متفاوت است. برای مثال:

• از نوع ۳۰۴ در صنایع غذا و دارو و همچنین در صنایع ساخت انواع مواد شیمیایی، ساخت نرده و پله های استخر، در شهرهایی با رطوبت بالا و مکان هایی در مجاورت آب دریا کاربرد دارد. مقاومت این نوع از محصول در برابر خوردگی بسیار بالا و حتی بیشتر از نوع ۲۰۱ می باشد. محصول ۳۰۴ دارای قطر و وزن های متفاوتی بوده و شامل قطرهای ۱۶، ۲۵، ۳۸ و ۵۱ می شود.
وزن مقاطع ۳۰۴ متاثر از عوامل مختلفی مانند ضخامت، قطر و سایز محصول می باشد. بنابراین در هنگام خرید این محصول حتما دقت بفرمایید مورد مصرف شما برای چیست؟ چنانچه در مصارف تحت فشار این مقاطع را نیاز داشتید باید از ۳۰۴ با ضخامت بالا استفاده کنید که طبیعتا این افزایش ضخامت بر وزن و قیمت این محصولات تاثیرگذار خواهد بود.

• محصولات ۳۱۶ در صنایعی که دارای بخش نمونه گیری باشد، سیستم های ساخت الکل و مواد شیمیایی، صنایع تولید دارو، پکیج های تقطیر و مخازن آب و… مورد استفاده قرار می گیرد. این استیل که در ترکیبات خود دارای ۱۶ تا ۱۸ درصد کروم و ۱۰ تا ۱۲ درصد نیکل می باشد مقاومت بالایی در برابر ترکیبات اسیدی رقیق شده دارد. وزن لوله استیل ۳۱۶ اندکی بیشتر از مقاطع ۳۰۴ بوده در حالیکه ضخامت های موجود در این محصولات کاملا شبیه به ۳۰۴ می باشد.

• محصولات ۲۰۱ ساخته شده از ۵ درصد آلیاژ کروم و مقدار کمی نیکل می باشد. دقت بفرمایید مقاومت این نوع فلز در برابر عوامل خورنده و مرطوب نسبت به دو نوع ۳۰۴ و ۳۱۶ کمتر می باشد. از همین رو اغلب از این محصول برای مصارف دکوراتیو یا در مناطق خشک که میزان رطوبت کم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لوله استیل ۲۰۱ از قیمت لوله استیل ۳۰۴ و قیمت لوله استیل ۳۱۶ کمتر بوده که دلیل آن میزان کم آلیاژهای بکار رفته در درون آن است.


تعداد نمایش ها (557)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی