لوله مانیسمان چیست؟

لوله مانیسمان چیست؟

لوله مانیسمان چیست؟

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 08 خرداد,1399/دسته ها: لوله استیل

رتبه این مطلب:
5.0
 

 لوله مانیسمان در ایران به دو دسته لوله های وارداتی و لوله های تولید داخل تقسیم بندی می شود.
                 
  لوله مانیسمان  

لوله مانیسمان

لوله بدون درز (مانیسمان) لوله ای است که همانطور که از نام آن مشخص می باشد در ساخت آن از هیچ گونه درز جوشی در راستای لوله استفاده نشده و طی عملیات ماشین کاری خاص و اصطلاحا مانیسمان ساخته می شود. تولید این لوله ها به مراتب سخت تر از لوله های درزدار بوده و هزینه بیشتری نیز به همراه دارد.

لوله های مانیسمان موجود در بازار ایران عبارتند از:

 لوله های مانیسمان شرکت گروه ملی اهواز

شرکت گروه ملی اهواز به عنوان تولید کننده لوله مانیسمان داخلی فعالیت می کند، که لوله های تولیدی این شرکت در ضخامت های Sch 20 (سبک) و رده 40 (Sch 40) و در سایزهای ½ اینچ تا 6 اینچ می باشند.

لوله های مانیسمان شرکت کاوه دقیق ایرانیان

دیگر کارخانه تولید کننده لوله های مانیسمان شرکت کاوه دقیق ایرانیان می باشد که این شرکت هم، مانند گروه ملی اهواز دارای سبد تولیدی کامل نمی باشد. رنج تولیدی لوله مانیسمان تولیدی این شرکت نیز شامل لوله های رده 40 (Sch 40) و در سایزهای ½ اینچ تا 6 اینچ می باشند.

مشخص می شود که شرکت های گروه ملی اهواز و شرکت کاوه دقیق نمی توانند پاسخگوی تمامی لوله های مانیسمان پروژه های سطح کشور باشند، زیرا از نظر سایز و ضخامت با کمبودهای زیادی مواجه هستند. پس نیاز به تامین لوله های مانسمان مورد نیاز بازار از طریق وارد کردن این لوله ها است.

لوله های مانیسمان وارداتی موجود در بازار ایران عبارتند از:

لوله های مانیسمان وارداتی چینی

لوله های مانیسمان چینی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند و نکته ی مهمی که درباره این لوله ها وجود دارد این است که لوله های مانیسمان چینی وارداتی دارای سبد کاملی بوده و در ضخامت های متفاوت و تمامی سایزها موجود می باشند.

لوله های مانیسمان وارداتی اروپایی

دسته ی دیگر لوله های مانیسمان وارداتی به ایران لوله های وارد شده از اروپا و اکثرا از کشورهایی نظیر اکراین، لهستان و رومانی می باشند که همانند لوله های چینی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در کنار سایر لوله های موجود در بازار به مصرف می رسند.



 


 

تعداد نمایش ها (659)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی