میلگرد استیل 321

میلگرد استیل 321

میلگرد استیل 321

نویسنده: روابط عمومی/یکشنبه, 28 اردیبهشت,1399/دسته ها: میلگرد استیل

رتبه این مطلب:
.7
 

میلگرد استیل 321 که براساس استاندارد آلمان DIN 1/4541 هم نامیده میشود، یک فولاد زنگ نزن آستنیتی پایدار با تیتانیوم است که از 17تا19 درصد کروم، 12درصد نیکل، 1 تا 2.5 درصد سیلیکون، 2 درصد منگنز و کمی فسفر و سولفور تشکیل شده است. میلگرد استیل 321 هم مانند استیل 304 از مقاومت به خوردگی خیلی خوبی برخوردار است و توانایی تحمل دما تا ۸۷۰ درجه سانتی گراد بدون اکسید شدن را دارد و همچنین از خاصیت انعطاف پذیری و غیر مغناطیسی بسیار خوبی برخوردار  می باشد.

مانند گرید های دیگر استنلس استیل، استیل 321 هم قابلیت فرم پذیری و جوشکاری عالی دارد، به راحتی شکل گرفته و دارای ویژگی های جوش برجسته ای است، از این جهت این فولاد برای قطعاتی که با جوشکاری ساخته میشوند و سپس نمی توان آنها را قابکاری کرد و نیز برای قطعاتی که در دمای بین 425 تا 870 درجه سانتی گراد به کار می روند، توصیه می شود.

از آنجایی که میلگرد استیل ۳۲۱ کاربردهای فراوانی دارد، امروزه خرید میلگرد استیل ۳۲۱ و اطلاع از قیمت میلگرد استیل ۳۲۱ خیلی مورد توجه قرار گرفته است، به همین دلیل در ادامه کاربردهای گرید 321 را بیان کرده ایم!

میلگرد استیل 316

 کاربردهای میلگرد استیل ۳۲۱:
پالایشگاه ها
لوله های خطوط بخار
پالایشگاه های نفت
صنایع نساجی
صنایع شیمیایی
نیروگاه برق
صنایع و محصولات غذایی
صنعت تولید شکر
صنایع پتروشیمیایی
صنایع مهندسی
 


مقاومت در برابر خوردگی میلگرد استیل ۳۲۱

مقاومت در برابر خوردگی آلیاژ 321 مشابه استیل 304 است، با این تفاوت که مقاومت در برابر خوردگی مرزدانه ای به علت تثبیت تیتانیم اضافه در ساختار 321 بهبود یافته است و مقاومت آن در برابر اسید های آلی و غیر آلی فوق العاده می باشد.

 

عملیات حرارتی میلگرد استیل 321

استنلس استیل ۳۲۱  به وسیله عملیات حرارتی قابل سخت شدن نیستند. بوسیله آنیل کردن آن را تا 1120 درجه سانتی گراد گرم می کنند، و سپس در آب کوئنچ می کنند و یا آن را سریع در هوا خنک می کنند.

پایدار کردن- هر 25 میلی متر ضخامت را به مدت یک ساعت 870 – 900 درجه سانتی گراد حرارت دهید و سپس در هوا خنک کنید. پایدار سازی در اکثر شرایط سخت ( بیش از 425 درجه سانتی گراد) ، به ویژه برای ماده آنیل شده در قسمت محدوده دمای بازپخت توصیه می شود.

 

گرید 321 عموماً جوش پذیری مناسبی با هر دو روش نفوذی و مقاومتی از خود نشان می دهد.

استیل ارگ میلگرد استیل 321 را در انواع گسترده سایزهای خود کارخانه یا ابعاد مورد نظر شما با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند که شما می توانید برای خرید میلگرد استیل 321 و یا اطلاع از قیمت میلگرد استیل 321 به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید و یا با شماره های درج شده  پایین صفحه تماس بگیرید.

تعداد نمایش ها (705)/نظرات (0)

تگ ها: استیل 321

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی