میلگرد استیل 304

میلگرد استیل 304

میلگرد استیل 304

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 27 اردیبهشت,1399/دسته ها: میلگرد استیل

رتبه این مطلب:
5.0
میلگرد استیل 304 یکی از میلگرد های متداول و پرفروش استیل می باشد. در این مقاله به بررسی آلیاژ میلگرد استیل 304 خواهیم پرداخت.

  میلگرد استیل 316
میلگرد استیل چیست ؟
میلگردها انواع گوناگونی دارند مانند میلگرد ساده ، میلگرد جدار و یا میلگرد استیل که هرکدام مشخصات و کاربرد منحصر به فردی دارند . میلگرد استیل که در بازار به لوله گِرد یا میله گِرد معروف هستند، گریدهای مختلفی دارند از جمله میلگرد استیل 304، میلگرد استیل 316، 309، 310، 321 و میلگرد استیل 430 ، که به دو صورت شاخه و کلاف در بازار عرضه می شوند.از نظر ظاهری میلگرد استیل شبیه به میلگردهای ساختمانی هستند، ولی به خاطر برخورداری از خواص استیل، در برابر خوردگی و رطوبت مقاومند و در دمای بالا مقاومت قابل ملاحظه ای  دارند.

ما قصد داریم در این مقاله به میلگرد استیل 304، قیمت میلگرد استیل 304 و کاربرد آن بپردازیم:

میلگرد استنلس استیل 304 و 304L که بدلیل نداشتن خاصیت مغناطیسی به اختصار استیل (نگیر) نامیده می شود، یک گرید مقرون به صرفه استیل است که برای تمام پروژه هایی که نیاز به قدرت و مقاومت به خوردگی زیادی است، گزینه فوق العاده ای محسوب می شود. در واقع میلگرد استیل 304 به علت مقاومت بسیار خوبی که در برابر اکثر مواد شیمیایی و محیط های صنعتی دارد، پر مصرف ترین گرید میلگرد استیل است که ضخامت های نازک و پر کاربرد آن از سایزهای 1.6 – 2 – 2.5 و … تا 5 میل بصورت کلاف  و شاخه در بازار موجود است؛ و از سایز 5 میل تا 300 میل بصورت شاخه های 6 متری و یا 4 متری، بسته به سفارش مشتریان، در بازار موجود می باشد.

استیل 304 یا میلگرد استیل ۱.۴۳۰۱ ، قابلیت جوشکاری عالی دارد و در دمای بالا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد به همین دلیل برای تمام پروژه های ساخت و سازی که در معرض عناصر شیمیایی، اسیدها ، آب شیرین و آب شور هستند و پروژه هایی که نیاز به جوشکاری دارند، به طرز گسترده ای استفاده می شوند. به همین خاطر امروزه خرید میلگرد استیل 304 و اطلاع از قیمت های آن بسیار رایج شده است.

با توجه به قابلیت استحکام و فرم پذیری بالا، برش خوب و قابلیت ماشینکاری عالی میلگرد استیل 304 ، از این گرید جهت انجام قاب بندی، مهاربند، تکیه گاه ها،شفت، ستون گذاری، کارهای دریایی، صنعت غذایی و غیره استفاده می شود. همچنین باتوجه به قابلیت فرم دهی بالای میلگرد استیل 304، از این گرید جهت کاربردهای با کشش عمیق نظیر ساخت سینک، وان های حمام و لوازم آشپزخانه استفاده می شود.

استیل ارگ یکی از بزرگترین فروشندگان میلگرد استیل در تهران است که انواع میلگرد استیل۳۰۴ را در ابعاد و اندازه و وزن های استاندارد کارخانه از سایز 3 تا 80 میلیمتر را عرضه میکند یا میلگرد استیل 304 مطابق با اندازه و ابعادهای مد نظر شما را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه میدهد. برای سفارش و خرید میلگرد استیل ۳۰۴ و اطلاع از قیمت میلگرد استیل ۳۰۴ میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. همچنین برای فروش میلگرد استیل ۳۰۴ و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاومت در برابر خوردگی استیل 304:
  استیل 304 از مقاومت خوردگی خوبی در اکثر محیط های اتمسفری و شیمیایی برخوردار است. در اغلب کارهای معماری در برابر زنگ زدگی معمولی مقاوم است.همچنین در اکثر محیط های فراوری مواد غذایی مقاوم می باشد، به راحتی تمیز می شود و در برابر مواد شیمیایی آلی، رنگ و انواع مختلف مواد شیمیایی غیر آلی بسیار مقاوم هستند.

در محیط های کلرایدی گرم، که در معرض استفاده قرار می گیرند و تمیز کردن یک رویداد منظم است فولاد 304 موفق بوده است.

مقاومت در برابر حرارت استیل 304:
فولاد 304 دارای مقاومت حرارتی تا 870 درجه سانتی گراد به صورت متناوب است و می تواند تا 925 درجه سانتی گراد را به طور مداوم تحمل کند. استیل 304L مقاومت بیشتری نسبت به کاربید بارش دارد و می تواند در محدوده دمای بالا نیز مورد استفاده قرار گیرد. جایی که درجه حرارت بالا در آن مهم است، مقادیر بالاتر کربن مورد نیاز قرار می گیرد.

فولاد 304  دارای چگالی بسیار عالی نسبت به دمای گازهای مایع است و میتواند تا 870 درجه سانتی گراد کاربرد داشته باشد.

 

جوشکاری استیل ۳۰۴
باتوجه به ساختار آستنیتی فولاد ۳۰۴، این استیل قابلیت جوشکاری به هردو روش ذوبی و مقاومتی را داراست. بخشهای سنگین جوش داده شده در فولاد 304 ممکن است برای برخورداری از حداکثر مقاومت خوردگی، پس از جوشکاری به جوشکاری عملیات حرارتی آنیل نیاز داشته باشد.انجام عملیات جوشکاری آنیل برای فولاد 304L  لازم نیست.


 

تعداد نمایش ها (975)/نظرات (0)

تگ ها: استیل 304

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر
دات نت نیوک فارسی